Gisteren ontvingen wij een telefoontje van onze dochter die inmiddels al weer bijna anderhalf jaar geleden het ouderlijk huis verliet. Ze had indertijd alles doorgegeven via een verhuisbericht.
Dus niet met een eigen adreswijzigings melding! Ze had post op onze naam ontvangen op haar adres! Echt heel toevallig werd ik net opgebeld door de organisatie die deze fout gemaakt heeft. Of ik niet genegen was onze jaarlijkse gift nu in maandelijkse termijnen te voldoen. Ik heb de man (die tenslotte ook gewoon zijn werk doet) netjes zijn zegje laten doen. Daarna heb ik hem gevraagd op welk adres ik zou wonen. Ook hij wist niet anders dan dan wij op het adres van onze dochter wonen. Ik kon nu via de telefoon doorgeven dat de ik helemaal niet verhuisd was en de man kon heel eenvoudig in zijn systeem de wijziging weer doorvoeren. Deze man was van een callcenter. Het zal mij benieuwen of de adreswijziging nu ook aan de organisatie zelf is doorgegeven. Hij zei van wel...... Zo zie je maar weer, al heb je het zelf goed doorgegeven, dan is dat nog geen garantie dat de mutatie ook correct verwerkt wordt. Soortgelijke missers heb ik inmiddels vaker gehoord. En dat gaat dan niet alleen om deze organisatie. Dat is ook de reden waarom ik de naam van die organisatie bewust nu niet genoemd heb.
dinsdag 25 november 2008
Abonneren op:
Posts (Atom)